create a web page

W tym roku, planowana jest gala hybrydowa lub wariant całkowicie zdalny.
Planowany termin gali to 25 czerwca.

Od momentu ogłoszenia startu kolejnej edycji konkursu, aż do podsumowującej go ceremonii ogłoszenia wyników, przedsięwzięcie cieszy się dużym zainteresowaniem środowiska biznesowego  i akademickiego. Informacje o kolejnych etapach konkursu oraz o partnerach przekazywane są wielokanałowo poprzez gazety, serwisy internetowe, media społecznościowe, spotkania bezpośrednie z przedsiębiorcami oraz przedstawicielami organizacji i stowarzyszeń branżowych. 

Sam tytuł Menedżera Roku jest znakiem bardzo dobrej jakości biznesu,
warto być w takim gronie, warto na nie stawiać.

Partnerstwo konkursu Menedżer Roku Regionu Łódzkiego jest doskonałą okazją, aby zaistnieć w przestrzeni publicznej
i dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiej grupy odbiorców związanych z działalnością biznesową, społeczną
i akademicką.

Jako Organizator Konkursu gorąco zachęcamy do przyłączenia się do wydarzenia, którego stale rosnąca renoma stanowi o sile łódzkiego biznesu
i ogromnej potrzebie gloryfikowania świetnie zorganizowanych
i godnych zaufania menedżerów.

Oferta świadczeń
w ramach Partnerstwa

Partner Strategiczny

pakiet świadczeń:

Promocja w "Dzienniku Łódzkim"

W sobotnim wydaniu znajdzie się m.in.:

  • logotyp i informacja o partnerstwie w drukowanych materiałach dotyczących konkursu i ceremonii przyznania tytułów MR 2020 (min. 10 artykułów publikowanych systematycznie kilka razy w miesiącu  w okresie luty-czerwiec),
  • publikacja wywiadu z Partnerem na temat jego działalności.

Promocja w magazynie "Strefa Biznesu"

W magazynie znajdzie się m.in.:

  • relacja z ceremonii wraz z informacją o partnerstwie,
  • reklama Partnera,
  • wywiad z Partnerem w serwisie www.strefabiznesu.dzienniklodzki.pl,
  • wywiad z Partnerem w formie video na stronie www.strefabiznesu.dzienniklodzki.pl.

Promocja w dodatku specjalnym

Po ogłoszeniu wyników konkursu i uroczystej ceremonii finałowej ukazuje się specjalny dodatek do całego nakładu Dziennika Łódzkiego poświęcony nagrodzonym, nominowanym i przedsiębiorcom z regionu województwa łódzkiego. 

W dodatku znajdzie się m.in.:

  • publikacja rozmowy biznesowej z Partnerem na całą stronę,
  • reklama Partnera na całą stronę.

Promocja na www.dzienniklodzki.pl
i facebookowym profilu Dziennika Łódzkiego

  • logotyp i informacja o partnerstwie w materiałach online dotyczących konkursu i ceremonii finałowej,
  • oznaczenie Partnera w postach na facebookowym profilu Dziennika Łódzkiego,
  • wywiad z Partnerem na temat jego działalności,
  • branding winiety strefabiznesu.dzienniklodzki.pl,
  • wypowiedzi Partnera w materiałach video.

Promocja podczas ceremonii finałowej

Niezależnie od kształtu ceremonii finałowej - świadczenia realizowane również w formie digitalowej:

  • publikacja logotypu Partnera na zaproszeniach elektronicznych,
  • prezentacja logotypu Partnera na planszach sponsorskich podczas gali,
  • prezentacja spotu Partnera podczas ceremonii przyznania tytułów (trzy razy),
  • publikacja logotypu Partnera na dyplomach  i wyróżnieniach,
  • możliwość wystąpienia przedstawiciela Partnera podczas ceremonii finałowej.

Zapraszamy do udziału
jako Partner Strategiczny

Partner Główny

pakiet świadczeń:

Promocja w "Dzienniku Łódzkim"

W sobotnim wydaniu znajdzie się m.in.:

  • logotyp i informacja o partnerstwie w drukowanych materiałach dotyczących konkursu i ceremonii przyznania tytułów MR 2020 (min. 10 artykułów publikowanych systematycznie kilka razy w miesiącu  w okresie luty-czerwiec),
  • publikacja wywiadu z Partnerem na temat jego działalności.

Promocja w magazynie "Strefa Biznesu"

W magazynie znajdzie się m.in.:

  • relacja z ceremonii wraz z informacją o partnerstwie.

Promocja w dodatku specjalnym

Po ogłoszeniu wyników konkursu i uroczystej ceremonii finałowej ukazuje się specjalny dodatek do całego nakładu Dziennika Łódzkiego poświęcony nagrodzonym, nominowanym i przedsiębiorcom z regionu województwa łódzkiego. 

W dodatku znajdzie się m.in.:

  • publikacja rozmowy biznesowej z Partnerem na pół strony,
  • reklama Partnera na pół strony.

Promocja na www.dzienniklodzki.pl
i facebookowym profilu Dziennika Łódzkiego

  • logotyp i informacja o partnerstwie w materiałach online dotyczących konkursu i ceremonii finałowej,
  • oznaczenie Partnera w postach na facebookowym profilu Dziennika Łódzkiego,
  • wywiad z Partnerem na temat jego działalności.

Promocja podczas ceremonii finałowej

Niezależnie od kształtu ceremonii finałowej - świadczenia realizowane również w formie digitalowej:

  • publikacja logotypu Partnera na zaproszeniach elektronicznych,
  • prezentacja logotypu Partnera na planszach sponsorskich podczas gali,
  • prezentacja spotu Partnera podczas ceremonii przyznania tytułów (dwa razy),
  • publikacja logotypu Partnera na dyplomach i wyróżnieniach.

Zapraszamy do udziału
jako Partner Główny

Partner

pakiet świadczeń:

Promocja w "Dzienniku Łódzkim"

W sobotnim wydaniu znajdzie się m.in.:

  • logotyp i informacja o partnerstwie w drukowanych materiałach dotyczących konkursu i ceremonii przyznania tytułów MR 2020 (min. 10 artykułów publikowanych systematycznie kilka razy w miesiącu  w okresie luty-czerwiec).

Promocja w magazynie "Strefa Biznesu"

W magazynie znajdzie się m.in.:

  • relacja z ceremonii wraz z informacją o partnerstwie.

Promocja w dodatku specjalnym

Po ogłoszeniu wyników konkursu i uroczystej ceremonii finałowej ukazuje się specjalny dodatek do całego nakładu Dziennika Łódzkiego poświęcony nagrodzonym, nominowanym i przedsiębiorcom z regionu województwa łódzkiego. 

W dodatku znajdzie się m.in.:

  • reklama Partnera na pół strony.

Promocja na www.dzienniklodzki.pl
i facebookowym profilu Dziennika Łódzkiego

  • logotyp i informacja o partnerstwie w materiałach online dotyczących konkursu i ceremonii finałowej,
  • oznaczenie Partnera w postach na facebookowym profilu Dziennika Łódzkiego.

Promocja podczas ceremonii finałowej

Niezależnie od kształtu ceremonii finałowej - świadczenia realizowane również w formie digitalowej:

  • publikacja logotypu Partnera na zaproszeniach elektronicznych,
  • prezentacja logotypu Partnera na planszach sponsorskich podczas gali.

Zapraszamy do udziału
jako Partner

Istnieje możliwość modyfikacji świadczeń pod potrzeby
oraz dobrania indywidualnych do możliwości finansowych Partnera.

Oprócz powyższych możliwość dodatkowych specjalnych świadczeń promocyjnych
- ich forma do ustalenia.

Zapraszamy do współpracy

Formularz kontaktowy

Jeśli masz pytanie lub chcesz byśmy się z Tobą skontaktowali
- zostaw swoje dane kontaktowe

Pozostawienie przez Twoją fimę (lub przez Ciebie) danych i wysłanie formularza oznacza wyrażenie zgody dla Polska Press sp. z o.o. na skontaktowanie się z Twoją firmą (lub Tobą) w celu zaproponowania i omówienia udziału w wydarzeniu Menedżer Roku 2020 z użyciem adresu email lub telefonu (jeśli chcesz lub go zostawisz). Odpowiemy na maila lub oddzwonimy do Ciebie, zweryfikujemy dane firmy (lub Twoje) i potwierdzimy Twoje zainteresowanie udziałem w Konkursie Menedżer Roku 2020. Następnie Twoje zgłoszenie umieścimy w naszej bazie w celu realizacji postanowień umowy uczestnictwa. Podanie danych Twojej formy (Twoich) jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Twojego zgłoszenia.

Administratorem przekazanych danych jest Polska Press sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02 – 672) przy ul. Domaniewskiej 45 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy po numerem KRS 0000002408, NIP: 522-01-03-609, kapitał zakładowy: 42 000 000 zł. Nasze pozostałe dane kontaktowe to: tel. 801 009 510 lub 48 58 739 66 00, e-mail: rodo.zgloszenia@polskapress.pl, iod.zgloszenia@polskapress.pl.

W każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę i zrezygnować z otrzymania informacji dot. oferty informując administratora o rezygnacji z dalszego kontaktu w tym zakresie (utrata zainteresowania ofertą będzie dla nas jednoznaczna z cofnięciem Twojej zgody na obsługę tego zgłoszenia).
Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych poniżej.

Partnerzy poprzednich edycji

oraz wielu innych

Dołącz do tego grona!

lub:

Biuro Reklamy Polska Press
w Łodzi

reklama.lodz@polskapress.pl